WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Izvēlētā valsts netika atrasta

Apmeklēt mājas lapu

Uz augšu

KONE PROFILAKTISKĀ APKOPE

KONE profilaktiskās tehniskās apkopes palīdz novērst problēmas vēl pirms tās ir parādījušās. Mēs apkopsim jūsu iekārtas izvērtējot to lietošanas paradumus, vecumu un citus svarīgus faktorus. Īpaši Jums izstrādāts tehnisko apkopju plāns, nodrošinās, ka ikviena sistēmas detaļa tiek laicīgi apkopta, ievērojot visus saistošos normatīvos aktus un neatkarīgi no iekārtas zīmola.

KONE KLIENTU ATBALSTA CENTRS

Ja ir radušās kādas ar iekārtām saistītas problēmas un Jums vai Jūsu iekārtu lietotājiem ir nepieciešama tehniska palīdzība, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta centra speciālistiem, viņi Jūs uzklausīs un nosūtīs pie Jums tehnisko speciālistu, kas novērsīs radušās problēmas.

TEHNISKĀ PALĪDZĪBA

Mēs nodrošinām nepārtrauktu tehnisko palīdzību Jūsu iekārtām. Ja radušās kādas tehniskas problēmas sazinieties ar KONE klientu apkalpošanas centru un mūsu tehniskie speciālisti ieradīsies pie Jums, ievērojot līgumā atrunāto laika periodu un novērsīs problēmu.

REMONTDARBI

Ja jūsu lifti, eskalatori un automātiskās durvis nedarbojas pareizi vai to komponenti ir bojāti, KONE tehniskie speciālisti tos var saremontēt. Mūsu speciālisti nosaka nepieciešamību pēc remontdarbiem tehnisko apkopju laikā, tā bieži vien novēršot problēmu, pirms tā radījusi traucējumus iekārtu darbībā.

PAKALPOJUMS VOICE LINK

KONE pakalpojums Voice Link™ nodrošina divvirziena balss saziņu starp lifta pasažieriem un KONE klientu atbalsta centru. Ja lifta iekšpusē tiek nospiesta speciāla trauksmes poga, sistēma automātiski nosaka pasažieru atrašanās vietas adresi tā garantējot ātru problēmas atrisinājumu.

IESPRŪDUŠU PASAŽIERU ATBRĪVOŠANAS PAKALPOJUMS

Iesprūdušu pasažieru atbrīvošanas pakalpojums nodrošina, ka pasažieri, kas iesprūduši liftā, tiek ātri un droši atbrīvoti. Mūsu ārkārtas procedūra paredz nekavējoties nosūtīt tehnisko speciālistu, ja mūsu klientu atbalsta centrā tiek saņemts tehniskās apkalpes pieprasījums.

PĀRSTĀVĪBAS PAKALPOJUMS

Liftiem, eskalatoriem un automātiskajām durvīm paredzētais pārstāvības pakalpojums nodrošina akreditētas trešās puses veiktas regulējošās pārbaudes, kas tiek koordinētas un vadītas profesionāli. Tā tiek ietaupīts jūsu laiks un pūles — mēs nodrošinām, ka KONE pārstāvis sniegs palīdzību vai veiks vajadzīgās pārbaudes, kā arī koordinēs apmeklējumus un sniegs tehnisko atbalstu.

PAKALPOJUMS DATA LINK

KONE pakalpojums Data Link nodrošina liftu un eskalatoru darbības un drošības uzraudzību 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai kritiskā situācijā varētu nekavējoties reaģēt.